Κυριακή 25 Ιουνίου 2017

7 στους 10 Εβρίτες συμφωνούν με την κυβερνητική λύση για την Εγνατία και τα αναλογικά διόδια

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της πρόσφατης εκστρατείας ενημέρωσης που έκανα στους κατοίκους του Έβρου μέσω του Facebook.
Αγαπητές φίλες και φίλοι,
πρόσφατα πολλοί από εσάς θα είδαν στις σελίδες τους στο Facebook το άρθρο μου σχετικά με τα διόδια τόσο αυτά της Εγνατίας όσο και της Ελλάδας γενικότερα καθώς και τις κυβερνητικές πρωτοβουλίες για την οριστική επίλυση του θέματος με την χρήση αναλογικών ηλεκτρονικών διοδίων και την προκήρυξη διεθνούς διαγωνισμού εντός του 2017 και εφαρμογή έως τα τέλη του 2018, το ειδικό καθεστώς στους νομούς της Θράκης, την δωρεάν μετακίνηση εντός του Έβρου, την πληρωμή χρήσης των ελληνικών αυτοκινητόδρομων από τους ξένους, κ.α.
Ο λόγος που χρησιμοποιώ αυτήν την μέθοδο επικοινωνίας μέσω χορηγούμενης προβολής είναι διότι μου δίνεται η ευκαιρία χάρη στην νέα τεχνολογία να επικοινωνήσω άμεσα μαζί σας και το μήνυμά μου να φτάσει αναλλοίωτο στον καθέναν από εσάς προκειμένου να έχετε πολύπλευρη ενημέρωση για όλα τα σημαντικά θέματα που απασχολούν την κοινωνία μας. 
Επίσης θέλω το μήνυμά μου να φτάνει σε όλους, ασχέτως οικονομικής κατάστασης, πολιτικών πεποιθήσεων και κοινωνικής και ηλικιακής ομάδας. 
Με τον τρόπο αυτό και μιας και στην προώθηση δεν χρησιμοποιείται κανένα φίλτρο στόχευσης κοινού παρά μόνο αυτό της εντοπιότητας, όσων δηλαδή κατοικούν στον Έβρο, έχω μια πολύ πιο αντικειμενική εικόνα από τις απόψεις και τις αντιδράσεις της τοπικής μας κοινωνίας στο πολιτικό μου έργο και τις κυβερνητικές δράσεις.
Για το τελευταίο μου άρθρο λοιπόν, αυτό για τα διόδια, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας το τελικό αποτέλεσμα αυτού του νέου τρόπου άμεσης επικοινωνίας.